Sunday 22 October 2017

Binary optioner och skatt


Inkomstskatt för USA-handlare. En ny medborgare från USA som tjänar inkomster över 600 i ett kalenderår måste anmäla sina intäkter till IRS-tjänsten. Om du tjänar av binär optionshandel måste du betala skatt. Du måste betala skatt på både statliga och federala nivåer De flesta seriösa näringsidkare föredrar att använda en revisor för att hjälpa till att sköta filerna varje år. Hur redovisar du ditt intäkter. Trader måste rapportera sina binära optioner som antingen kapitalvinst eller generell inkomst. IRS anser att vinstinkomst ska vara allt som resulterade i en vinst från en tillgång, till exempel handel Du får tillåtelse att fila både korta och långsiktiga vinster För binära alternativ, du d fil kort sikt eftersom det gäller tillgångar som hålls under mindre än ett år Du måste fylla i Formular 1040D om du redovisar dina vinster som kapitalvinst. Om du tjänar pengar från handel eller överväger binära alternativ som företag kan du rapportera ditt resultat enligt generell inkomst. Detta inkluderar eventuella inkomster från en företag, egenföretagare, gåvor och mer Du måste lista vad inkomsten är i det här fallet, du kan kalla det Binär Options Trading och rapportera all förvärvsinkomst. När du lägger in under generell inkomst som företag eller egenföretagare, kan också dra av dina förluster. Detta kommer att bidra till att minska ditt totala skatteansvar. Om du inte är säker på vad du kan och kan inte dra av, kontakta en professionell skattekonsult innan du lämnar in. Regelbundna amerikanska mäklare erbjuder ett tredje alternativ Du är skyldig Att fylla i en skattedeklarationsformulär Mäklaren förvandlar formuläret till IRS och skatterna dras av från ditt resultat när du handlar. Du måste fortfarande rapportera dina inkomster varje år, men du kommer troligtvis att uppfylla dina skatteförpliktelser under året i stället för att ha Att betala skatter i en klumpsumma när du filen. Hur man betalar skatter. Om skatter tas automatiskt med varje handel kan du inte ha några skatter att betala senare om det av någon anledning inte tas ut skatter redan ne Ed för att skicka dina skatter och betala alla skatter för det gångna året på en gång Om du inte vill betala allt på en gång, välj den automatiska metoden. Tänk på att betala både staten om din statsskatt har tjänat inkomst och federala skatter Binära optioner är Beskattas på båda nivåerna Det federala beloppet kommer att vara högre än staten. Om du inte rapporterar dina inkomster kan du bli föremål för påföljder som böter, avgifter och till och med fängelsetid. Don t låt glädjen av binär optionshandel i USA vara Förstört på grund av skatteproblem istället hyra en skatt professionell att korrekt rapportera och lämna in din handelsinkomst för dig På så sätt kan du fokusera på att hitta de bästa tillgångarna jämfört med att välja rätt IRS formulär. Vår mest rekommenderade broker. Du är här Hem Handla Vanliga frågor om Binary Options. FAQs om binära alternativ. I den här artikeln försöker vi svara på några viktiga frågor du kan fråga om binär alternativhandel Alla frågor kommer från intresserade läsare eller plattformar som forum där handlare hittar svar Vi hoppar e att vi kan svara på några av dina viktigaste frågor och säkerställa en säker start i binär options trading. First of all, bör du välja rätt mäklare och i händelse av nybörjare handlar vi starkt Anyoption, en av marknadsledarna med en överlägsen handelsplattform som är väldigt lätt att använda Klicka här för att starta din karriär med bara 10 vid IQ Option. Can du tjäna pengar med binära alternativ. Det är uppenbart att du kan tjäna pengar med binär optionshandel Frågan är hur mycket och för vilken tid Ramar När du bara köper ett alternativ för 25 kan du tjäna 20 när alternativet är i pengarna men gör det redan pengar Det är sant att du tjänar mer pengar än din ursprungliga investering men inte nödvändigtvis på lång sikt Men när du Kan tjäna 100 varje månad med 1 000 investeringar under en längre tid än vad du definitivt kan tjäna pengar. Det är inte något speciellt att slutföra några alternativ i pengarna utan att tjäna pengar under en längre tid. Det finns många handlare som Lever med binära alternativ men de lägger mycket ansträngning på det och de känner till marknaden mycket bra. Om du tror att du kan leva efter att ha läst en bok eller följt några tips om handel så blir du fel. Det finns bra böcker för binära alternativ. Ja, det finns ett par bra böcker som lär grunden för binär alternativ handel. Binära alternativ klicka här för mer information och Trading Binär Options mer information genom denna länk. Du måste betala skatt på intäkter. Detta är en mycket Hård fråga som är omöjligt att svara med självförtroende Om du är en icke-amerikanska näringsidkare måste du kontrollera landets skattelag För amerikanska handlare är det inte klart, eftersom binär optionshandel är ganska ny. Sunt förnuft är att det tillhör kapitalvinst förlust och du kan dra av förluster från annan kapitalinkomst Men det kan vara möjligt att binära alternativ klassificeras som spelspel som hästkapplöpning eller lotteri. I det här fallet kan du inte dra av din nettoförlust Om du är seriös om att göra pengar Y långsiktigt borde du anställa en skattekonsulent. Vilka är de bästa plattformarna för nybörjare. Alla viktiga binära optionsplattformar som SpotOption och Tradologic är bra plattformar för nybörjare eftersom de är väldigt lätta att använda och navigera binära alternativ handel är ganska enkelt och så Är binära optionsplattformar Om du väljer en av våra listade mäklare är vi övertygade om att du inte har några problem att hantera handelsplattformen. Det finns demo-konton. Generellt sett finns demokonton för binära optionshandlare, men erbjudandet är dåligt Några mäklare tillåter dig att använda sin demo-plattform när du gör din första insättning Andra begränsar det till några timmars användning och andra ger inte ens demo-konton. Andra mäklare erbjuder bara handelssimuleringar Läs vår artikel om demokonton för mer information. Många nya handlare är Söker efter demokonton utan registrering som möjligt med Forex trading Med binär optionshandel kan denna typ av demokonto inte hittas någonstans För närvarande Det är möjligt att mäklare kan erbjuda det inom en snar framtid. Vad är skillnaden mellan mäklare och handlare. Några nykomlingar blandar handlare med mäklare En mäklare är någon som ger dig möjlighet att handla med binära alternativ En näringsidkare är någon Det handlar om att sälja och köpa alternativ och behöver en mäklare som erbjuder en plattform för dessa affärer. Det är möjligt att handla Facebook-alternativ. Efter Facebook s IPO såg många handlare möjligheten att tjäna pengar med att gå kort eftersom de trodde att Facebook-aktier var Överskattad och att priset skulle falla snart Ett par veckor senare i augusti 2012 var det klart att de hade rätt och frågan är om lagret kommer att sjunka ytterligare eller konsolidera. Du kan handla Facebook-aktieoptioner på Traderush till exempel. Vilka bonusvillkor Finns tillgängliga. Många mäklare erbjuder sina nya handlare en välkomstbonus för att göra deras vistelse bekvämare Bonusvillkor och regler varierar mellan mäklare En mäklare kan låta dig med Räkna bonuspengarna efter köp eller säljoptioner för 15 gånger bonusbeloppet och andra mäklare i 25 gånger. Detta är en stor skillnad och du bör studera alla villkor innan du gör din insättning och sedan jämföra mäklare innan du bestämmer dig för att dra nytta av Ett visst bonus erbjudande. Trade med världens ledande mäklare och gå med 15 miljoner andra handlare IQ Option är en av de mest tillförlitliga och säkra mäklare och en tillflyktsort för alla handlare. Denna mäklare är reglerad av CySEC och erbjuder alternativ för så låga som 1, Gott om aktieoptioner och en bra handelsplattform. Registrering hos marknadsledaren börjar handla direkt. Tax för binära alternativ. Tax för binära alternativ. Hi, jag är en nybörjare började jag som en månad sedan och jag gjorde lite bra pengar med ett system men vad jag behöver veta om Jag var tvungen att betala skatt till IRS och i så fall när jag måste betala dem och de behöver något bevis på att pengarna kom från binär optionshandel och jag gjorde inte något olagligt. Tyvärr för denna dumma fråga, men jag behöver verkligen veta Denna information vill jag fortsätta tjäna pengar handel är så enkelt än mitt senaste jobb. Det finns fortfarande liten information om beskattning av binära alternativ både i USA och i Europa. Såvitt binära alternativ inte kommer att behandlas som vinst från spel måste de Beskattas som all annan personlig inkomst eller som ett resultat av handeln med kapitalmarknaderna, tror jag i Europa, att den nya förordningen kommer att be mäklarna att skicka information om sina kunders vinster till respektive myndigheter i sina länder och du måste betala skatt på Den positiva balansen i alla dina handelsresultat i slutet av året är jag inte säker på situationen i Amerika men jag tror att den kommer att bli nästan densamma I vissa länder som England om de binära alternativen behandlas som spelning är de inte skattepliktiga men Det är ett sällsynt undantag Om du har några andra frågor, tvekar du inte att fråga. Det är ganska komplicerat eftersom i vissa länder beskattar vissa länder inkomst över en viss summa. Då finns det länder där inofficiella inkomster inte kan beskattas. Det är bättre att ringa berörda Myndigheter, är exakta om nettoresultatet och din sociala stat eftersom vissa människor har viss fordran att inte beskattas lagligt. I USA kommer det troligen att bero på hur du anmäler det. Om du använder NADEX då blir det legitimt handelsinkomst, om Du använder en offshore-mäklare det kan betraktas som spelinkomst Det beror självklart på var du bor det bästa är att prata med ditt oförstörda grannskap Accountant Man och se Vad han säger. Tacka dig alla för råd jag hade gjort några undersökningar och i mitt land måste jag betala en viss procentandel från min vinst till slutet av det här året kommer mäklaren att skicka all info bra jag antar att jag kommer att fortsätta att handla tills Nv-december Jag kan bara inte tro hur lätt du kan tjäna pengar med denna binära sak, jag borde sluta jobbet PS, ledsen för min dåliga engelska. Ursprungligen postat av newbie. Thank you all for advice jag hade gjort några undersökningar och i mitt land jag Måste betala en viss procentandel från min vinst till slutet av det här året kommer mäklaren att skicka all info bra jag antar att jag kommer att fortsätta att handla fram till nv-december Jag kan bara inte tro hur lätt du kan tjäna pengar med den binära sak jag ska sluta jobbet PS, ledsen för min dåliga engelska. Vem där Cowboy Det är lite tidigt att sluta med det gamla jobbet där Eller ens att tänka på det i mer än ett mål Om du framgångsrikt kan handla i en längre period utan att förlora Din röv då kan vi komma ba Ck till den diskussionen Fram till dess gratulerar den framgång du har nu Låt oss veta vad du gör när det gäller handel, vilken mäklare du använder, vad är bra och dåliga saker om det Vi vill alla veta. Tack, Michael, jag är Använder traderxp som min mäklare och jag gillar att göra dessa 60 sekunder satsningar EUR USD med 10-20 men det är ganska suger eftersom det ger bara som 70 avkastning efter att jag drar tillbaka alla mina pengar tar evigt, jag kommer säkert att välja en annan mäklare när jag började detta Binaryoptins sak jag köpte från internet en programvara som hjälper mig att göra vad jag trodde att det var en bluff som skulle sälja ett arbetssystem och varför men en av mina vänner visade mig hans resultat och jag såg några YouTube recensioner och jag riskerade det fungerar trevligt Jag vann inte så mycket pengar som jag lovade på mjukvarans webbsida propaganda det hjälper definitivt att göra extra pengar. Jag är en indisk expat som bor i Abu Dhabi, UAE. Well Du kan skratta, i detta skede av mitt spel har jag t Gjorde några vinster bara förlorade runt 40 av mina start Kapital Men genom noggrann studie, forskning och tålamod försöker jag mitt bästa för att återhämta min förlust och börja göra några vinster. Nu är ämnet för tråden i UAE inget skattesystem. Det finns dock avgifter för banktransaktioner, och vi betalar för Parkeringsplatser osv. Men om jag tar ut några pengar till mitt bankkonto har jag absolut ingen aning om det kommer att finnas några begränsningar eller begränsningar. Det kommer ändå inte att hända så snart. Kan ta några månader om min BO-resa överlever. Jag vet hur svårt är binära alternativ. Även om det ser lite konstigt ut att du vet något om de medelstora systemen om online-handel och mäklare osv, menar du att du är i branschen länge du kanske har stött på en näringsidkare form mitt - först Kan jag få någon sådan info eller kan du ge mig en hänvisning till någon näringsidkare från Mellanöstern, från vårt forum eller någon annanstans om du har något.

No comments:

Post a Comment