Sunday 12 November 2017

Forex fxpro


Välkommen till FXProSystems Författare till webbplatsen Hej. Jag är glad att välkomna dig till portalen FXProSystems. Jag heter Daniel Alard. Redan mer än 7 år handlar jag valutamarknaden. Började min bekanta med forex tillbaka 2007. Även då, Im en ambitiös ung man drömde om att bli en framgångsrik näringsidkare och få ekonomiskt oberoende med hjälphandeln. Men det var inte så lätt som jag trodde. I början av hans sätt misstog jag väldigt mycket, men så småningom kunde jag förverkliga sin dröm och jag kan med självförtroende säga att jag är lycklig. ONLINE FOREX TV NYHETER Alltid de aktuella nyheterna om Forex-marknaden Forex TV Videomaterialen i detta avsnitt uppdaterar dig på de senaste Forex nyheterna. ForexTV-utgåvor kommer att belysa de variabler som påverkar växelkurserna och händelserna, vilket medför trendövergångar på Forex. Att titta på Forex TV dagligen hjälper dig att forma din egen handelsstrategi, vilket är viktigt för både nybörjare och professionella handlare. Fortsätt följa våra ForexTV nyheter Vi arbetar för dig amplta hrefinstaforex. org data-mce-hrefinstaforex. orgampgtForex brokerampltaampgtFxPro recension FxPro, med hemvist på Cypern, är en Forex-mäklare som passar både erfarna och nybörjare. FxPro grundades 2006 och har etablerat sig som en av de ledande Forexmäklare i branschen. Det erbjuder ett brett utbud av alternativ och funktioner och deras målsida är full av användbar information. Navigering över hela webbplatsen rör sig längs med ett snabbt klipp och öppnar antingen ett riktigt eller demo-konto är snabbt och enkelt. Det finns flera konton hos FxPro: FxPro MT4 Flytande Spread, FxPro MT4 Fixed Spread, FxPro MT5 Flytande spridning med marknadsexekvering, FxPro Trader Flytande spridning med marknadsexekvering och FxPro SuperTrader Investment konto som ger investerare möjlighet att komma åt valutamarknaden utan att behöva handla manuellt. Det rekommenderade lägsta inledningsbeloppet är 500 för MT4-handlare och 1000 för cTrader-konton, dock kan du lägga in så lite som 100 åt gången. PAMM-kontot är idealiskt för professionella handlare som hanterar flera konton för andra handlare. PAMM-konton ger traderna allt som behövs för att enkelt hantera sina kunder39-medel under ett huvudkonto. VIP-paketet är för utvalda kunder med hög nettovärde och de som aktivt handlar stora volymer. VIP-klienter drar nytta av ingen insättning Avgifter, gratis VPS-service, gratis FxPro Mastercard samt handelsrekommendationer, exklusiva nyhetsrapporter och marginalnivåvarningar via e-post och SMS. Demokonton är tillgängliga för MT4-, MT5- och cTrader-konton med ett maximalt demobalans på 500.000. Hävstångseffekt är från 1: 1 till 1: 500. FxPro erbjuder en rad funktioner som syftar till att effektivisera handelsupplevelsen. Under vår FxPro-granskning var det en lättnad att finna att bolaget listar sina spridningar mycket tydligt och att företaget försöker erbjuda konkurrenskraftiga spridningar. MT4-handlare kan njuta av att handla EURUSD från 0,8 pips med upp till 1: 500 hävstångs - och provisionsfri handel, medan ECN-handlare kan njuta av likartade konkurrenskraftiga spridningar och hävstångseffekt upp till 1: 100. MT4-handlare kan också njuta av bråkdelade priser och användning av expertrådgivare som kan effektivisera en mer lönsam handelsupplevelse. En tydlig fördel med FxPro är att handlare kan ställa in sin hävstångseffekt från 1: 1 till 1: 500, för att kapitalisera riskerna på marknaden eller för att minimera dem, beroende på varje traderrsquos individuella preferenser. FxPro erbjuder flera andra unika handelsverktyg. För handlare som är intresserade av att utveckla sin egen EA, ger FxPro Quant en enkel teknik för att göra det. FxPro Vault gör det möjligt för handlare att behålla en viss summa pengar i en lsquovaultrsquo redo att användas för framtida affärer. Och FxPro Dashboard kan användas för att se andra traders handel. FxPro erbjuder också vanliga handelsverktyg som teknisk analys och Forex nyheter. Slutligen erbjuder denna Forex-mäklare klassiska räknemaskiner som en pipkalkylator, marginalräknare och valutakonverterare. Andra verktyg inkluderar deras revolutionerande visuella strategibyggare, FxPro Quant, som ger handlare möjlighet att göra egna strategier till handelsalgoritmer som automatiskt körs på MT4- och cTrader-plattformarna. Detta kraftfulla verktyg öppnar algoritmisk strategiutveckling till alla utan att behöva någon kodningskunskap. Dessa handelsalgoritmer kan laddas upp till FxProrsquos low latency Virtual Private Server så att handlare kan handla dygnet runt utan nedgång och utan att behöva slå på datorn. FxPro Trading Academy har utformats för att lära grunderna om Forex Trading till nybörjare och förbereda dem för utmaningarna för handel på worldrsquos valutamarknader. FxPro har ett omfattande videobibliotek, som erbjuder korta, insiktsfulla videor om grundläggande ämnen, som alla syftar till att förbättra din övergripande handelsprestanda. Videon laddades i tid och i motsats till många av de Forex-videon som vi såg på andra mäklars webbplatser handlade de om allmänna handelsstrategier och tips, inte bara om hur man använder handelsplattformen. Den ekonomiska kalendern gör det möjligt för handlare att planera sin handelsdag till en minut. De kan se alla ekonomiska rapporter som ska släppas, deras tidigare resultat, konsensusprognoser och volatiliteten som sannolikt kommer att genereras. Depositer Meddragen Depositioner kan göras via banköverföring, kreditkortskort, PayPal, Neteller, Skrill, Webmoney, FasaPay och MonetaRU (för rysktalande länder), CashU, Netbanx och mPay (för kinesiska kunder). För att ta ut pengar måste en näringsidkare logga in i FxPro Direct och göra en begäran om uttag. Kundtjänst Med kundsupportbaser i 23 länder kan handlare som använder FxPro vara övertygade om att assistans endast är ett gratis telefonsamtal bort. Handlare i andra länder eller de som föredrar alternativa servicemetoder kan begära en återuppringning vid en tidpunkt som de väljer. Liksom de flesta mäklare, erbjuder FxPro support 245, från söndag kväll klockan 11 i de flesta tidszoner till fredag ​​kväll vid midnatt. Dessutom är FxProrsquos Contact Us-sida bland de bästa wersquove-serna, med olika lådor som innehåller telefonnummer och e-postadress för varje avdelning, så att du kan vara säker på att din förfrågan kommer fram till rätt plats. Plattformen och kundsupport finns på nära tjugo olika språk. Slutsats Sammantaget har FxPro någonting för alla och gör det enkelt att handla Forex. Vi fann att FxProrsquos har werenrsquot särskilt unik, men de presenterades på ett användbart, professionellt sätt som kan tjäna alla typer av handlare mer än tillräckligt. Fördelar Unika handelsverktyg lättillgängligt Demo Account Support på 19 språk Riskfriskrivning: DailyForex ansvarar inte för förlust eller skada som uppstår på grund av tillit till informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex Broker reviews. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakta, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information direkt till mäklaren. Riskfriskrivning: DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förlust eller skada som härrör från beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakta, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. FxPro Review Besök webbplats VARNING: FPA har sett bevis som indikerar att icke-kunder betalas till lämna falska positiva recensioner för FxPro. FPA meddelade FxPro om denna situation i december 2013 och begärde kontakt med VD för att avsluta FxPros-frågor med falska recensioner och för att säkerställa att problemet inte skulle upprepas. Initialt fanns svar från FxPro, men de slutade i januari 2014. Ett annat meddelande kom i april 2014. FPA svarade, FxPro gjorde det inte. Nästa meddelande från FxPro skickades inte fram till december 2015. FxPro var remided att FPA ville höra från VD. Det sista meddelandet som FPA skickade var den 5 januari 2016. FxPros representant väntade till oktober 2016 för att svara. Företaget vägrar nu att fortsätta samarbeta om inte FPA tecknar ett avtal om upplysningar och vägrar att låta FPA ha ett mailutbyte med VD. Den enda orsaken som FPA kan tänka sig för att kräva en NDA är att någon rapport om händelsen kommer att inkriminera någon i överordnad ledning som fortfarande arbetar för företaget. Det finns 2 skäl vi kan tänka oss för att neka kontakt med VD. Varken har VD inte fått kännedom om händelsen, annars har VD inte bryr sig om att företaget har en historia om att använda oetiska metoder för att försöka manipulera recensionerna. FPA rekommenderar AGAINST att hantera FxPro tills verkställande direktören går in för att lösa denna situation. Augusti 2013-Januari 2014: Flera mycket misstänkta positiva recensioner skickade. Augusti 2013: FPA skulle uppskatta det om FXPro-anställda slutar att låtsas vara kunder när de lämnar recensioner. Andra webbplatser av detta företag inkluderar fxpro. co. uk. FxPro är en valutahandel. FxPro erbjuder MetaTrader 4, cTrader Forex trading toppplattformar. FxPro erbjuder över 70 valutapar för dina personliga investeringar och handelsmöjligheter. 4 stjärnor väl förtjänt för en bra mäklare Först av allt, låt mig påpeka att jag granskar FxPro UK Limited och NOT FxPro Financial Services Limited på Cypern. Ja, de är båda en del av FX Pro Group, men min förståelse är att de två mäklare har olika policyer (från att läsa båda), i konfliktens policy och ordning för genomförandet. Jag antar att kundtjänst människor är också olika. Detta kan leda till olika upplevelser beroende på vilken Fx Pro din mäklare är. Låt mig vara tydlig, det handlar ingenting om här. Det är upp till dig att läsa beskrivningarna och förstå dem att jag har handlat i ca 4 år nu. Jag försökte 3 olika mäklare från topprankade valet och lämnades mycket olycklig från upplevelsen. Sedan bestämde jag mig för att ignorera negativiteten från affischer och granskare på olika webbplatser (inklusive den här) om FX Pro och ge dem ett försök. Plattform: Jag använder Ctrader och tycker att den är utmärkt. Jag har bara positiva kommentarer till plattformen. Bokstavligen hade aldrig ett problem. Min misstanke om att människor klagar över släpp och serverhängningar etc är att de inte har en stabil eller snabb nog internetanslutning. Kanske är det också ett Metatrader-problem. Jag vet inte. Vad jag kan säga är FxPro UK och Ctrader har funnits utan fel för mig i flera år. Konto setup: Perfekt. Snabb. Bra kommunikation och hjälpsam personal. Kundtjänst: Utmärkt. Svarstiderna är snabba. Live chatt är till hjälp om det finns ett problem. Jag hade en försening i min insättning som visas på mitt konto, men det var bara 20 minuter jämfört med de vanliga 5 min. Jag kollade in livechatt och de sa att det var en liten fördröjning på grund av högre än normal behandling och ursäktade. Inga problem. 90 av den tid de har varit perfekta. InlåningMeddragen: Utmärkt. Inlåning är vanligtvis på plats och redo att handla inom 5 minuter, med det udda undantaget vid hög volym gånger. Återkallelser förekommer samma dag för mig på FXPro-sidan, och visade sig inom 3 dagar. Generellt förväntar jag mig 3 dagar för bearbetning. 5 dagar max. FxPro utfördes som förväntat. Handel: Under min första handelsperiod blev mina stopp ganska ofta, ibland med 1 pip, och det skapade misstankar för mig. Istället för att skylla på mäklaren verkar många som att göra. Jag utbildade mig lite. Det visar sig att mina stopp stod i områden där hela marknaden är 039hunting039 innan en sväng i motsatt riktning. Ett amatuerfel. Efter att ha anpassat min handelsstrategi för detta har jag haft ett problem. Återigen hör jag att folk klagar på mäklare av den anledningen, och i vissa fall kan det vara sant, men I039d satsar mestadels det är bara oerfarenhet och näringsidkare fel att skylla på. Ett annat grepp som många handlare har är att deras slutar träffas under låga likviditetsperioder. Tja, vad förväntar du dig. don039t handla under dessa tider. Jag har inte haft några av dessa problem med Fx Pro, även när det handlar i början av Sydney-sessionen när likviditeten är mycket låg. Omfattande marknader: Utmärkt. Jag håller fast vid de stora paren, men dable ibland i guld och korspar. Området är mer än tillräckligt för mig. Verktyg och information: En bra ekonomisk kalender med filter. Marknadsuppdateringar med bra live kommentarer om rörelser från FXPro Squawk. Tillgång till autocharist och handel central för handel uppställningar. Utbildningsresurser: Det här området saknas lite jämfört med andra mäklare. Men all information som nya handlare behöver kan nås gratis online. Så jag ser inte detta som en negativ egentligen. Det skulle vara en oönskad dubbelarbete. Om du inte redan vet alla sådana saker, t. ex. hur man gör en riktig teknisk analys, så borde du antagligen inte öppna ett livekonto. Sammanfattning: Jag kan totalt fel FXPro UK. Jag gav 4 stjärnor eftersom att ge 5 skulle kräva något utöver förväntningarna. Vad jag förväntar mig är genomskinlighet, trovärdighet, bra kundservice, en stabil plattform, snabb körning och problemfri handel. Jag har precis detta, och därmed 4 stjärnor väl tjänat. Jag kan rekommendera FX Pro UK till nya handlare och personer med flera års erfarenhet. Kontanttyper: Säkringar Övernattningsräntor (swaps) Slagstopp Väntar på beställningar Ett-klicka-handel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 100 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 1.4 Minsta spridning på EURUSD, pips 0,6 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 500 Aktier 1:25 Futures 1:50 Indexes 1: 500 Metals 1: 200 Energier 1: 200 Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 25 Utgångsnivå 20 Minsta avstånd till stopplimiter, pips 1 Antal valutapar 69 Säkringar Övrigränta (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 100 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Fast spridning på EURUSD, pips 1.6 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 500 Aktier 1:25 Futures 1:50 Indexes 1: 500 Metals 1: 200 Energier 1: 200 Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 25 Utgångsnivå 20 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 1 Antal valutapar 69 Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickstransaktion Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 100 Minsta position storlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 1.4 Minsta spridning på EURUSD, pips 0,6 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 500 Futures 1:50 Indexes 1: 500 Metals 1: 200 Energier 1: 200 Cirklar efter punkt 5 Marginalanropsnivå 40 Utgångsnivå 30 Antal valutapar 69 Avhängning Avhoppningsavbrott Avvaktande order Enklickstransaktion Webbläsarbaserad plattform Handel via API Minsta kontostorlek 100 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,3 Minsta spridning på EURUSD, pips 0 Commission (enkelriktad) per 1 std. mycket 4,50 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 500 Indexer 1: 500 Metaller 1: 200 Energier 1: 200 Antal efter punkt 5 Marginalanropsnivå 40 Utgångsnivå 30 Antal valutapar 69 83 recensioner av FxPro presenteras här . Alla recensioner representerar bara deras författares åsikt, vilket inte nödvändigtvis bygger på de verkliga fakta. Måndag 20 februari 2017 Trevlig mäklare. Lönsam spridning, minimal glidning och rekvisita, internationell regeringsreglering och högt rykte på marknaden. Jag jobbar med dem under de senaste åren och mestadels nöjd med allting. Vitalijs. Lettland, Riga. Onsdagen den 1 februari 2017 Enligt min mening är Fxpro en av Europas bästa mäklare. Hög konkurrens på marknaden uppmuntrar dem alltid att utveckla och förbättra servicen för att hålla sig till tiden. Jag jobbar med dem i 3 år och är fortfarande nöjd med alla villkor och kvaliteten på kundsupport. De är verkligen tillförlitliga. Harold G. Danmark. Handelskonto 9XXXXX3 Torsdag 19 januari 2017 Jag kan ärligt rekommendera FxPro som en pålitlig mäklare. Ive hade några problem med tidigare företag, som Ive arbetade med, så inga problem och stabilitet var de viktigaste kraven vid val av ny mäklare. Nu är jag helt nöjd med allting. anslutning, orderkörning, support, insättningsmeddelande process, handelsplattformsortiment. Jordi. Spanien. Handelskonto 9XXXXX3 Onsdagen den 14 december 2016 Jag lärde mig att handla med FxPro. De har ett mycket bra demo konto, överlägsen online support och intressanta webinars. Nu öppnar jag riktigt konto här. Nöjd med den service de tillhandahåller. Söndag 20 november 2016 Jag gillar verkligen FxPro Ctrader. UI, exekvering och infographics är fantastiska. Och systemet är väldigt stabilt. Jag har nyligen gjort några bra pengar på amerikanska val. Jag var verkligen lycklig att förutse marknadens riktning) Och nu är jag glad igen att se guldriktningen Fredag ​​den 18 november 2016 Hittills är jag nöjd med FxPro. Det var inte så lätt att öppna och verifiera konto, och minsta insättning är 100 USD, men allting är bara utmärkt. Mycket bra och vänligt stöd, stabil mjukvara, brett utbud av handelsinstrument och inga problem med uttag. Tom. Tjeckien. Handelskonto 3XXXX6 Tisdag 6 augusti 2013 Jag testar MT4-kontot med en liten insättning i 2 veckor nu. Jag är ganska imponerad av fyllningar och övergripande uppfattad neutralitet (inte vanligt med MT4. Idag, strax före RBA-prismeddelande, har jag varit lång AUDUSD med stopp inställd på posten (BE) priset nästan berörde mitt stopp, gick till 0,1 pip närhet några sekunder efter nyheterna - då aussie började rally, var mitt slut intakt och jag gjorde bra 60 pips på den handeln. Jag gjorde också två PayPal-uttag - tog 30-40 minuter och pengarna var i mitt konto. Stopp och gränser är fyllda exakt och requotes är få och långt inbetween. Kan inte se punkten varför det verkar finnas många klagomål. Det enda som jag tycker om att se förbättras är spridningarna (MT4). Jag testar inte cTrader-varianten ännu. Carlos Pires . Portugal. Handelskonto 0XXXXX0 Tisdag 6 augusti 2013 Jag testade både CTrader och MT4 samtidigt, och på mina diagram, gick ECN upp och MT4 gick ner. De ville också ha en kopia av mitt kreditkort , Jag skulle inte använda för ingenting, men också en kopia från kortets baksida, säg g mitt namn visade inte i fron. Behöver mer. Hur som helst läs kontraktet om ECN. Det står att order går till Mäklare 1, sedan till Market. Det är bara en ECN. Jag försökte på DEMO, gjorde nästan 2.000 USD på 30 minuter med endast 1.000USD insättning. Skulle de någonsin betala mig att om 3 dagar skulle jag ha mer än 5000USD. Tjur. Hur som helst, jag läste aldrig någon recension om någon som fick någon redraw från dem. Varje brokr som är relaterad till Ryssland är för att förlora pengar. Ryssar är ex-Changers for Nature. Alla större utbyten i USD går av Rysslands tunnelbana. Även Dukascopy är relaterad till Ryssland, vilket är anledningen till att jag inte använder dem. Hur som helst, det finns ingen bra mäklare ecept Banks. Och även dem om de är relaterade till saxobanken tjurar de. Deutsche Bank är bäst, men bara för institutioner. Hur som helst, vem kan förvänta sig att betala spridningar på 1,6, när jag betalar ibland 15pips på eurusd och tror att mäklaren har pengar för att betala dig 500: hävstångseffekt. Få riktigt. Om du får 100-200 hävstångseffekt och sprider pf 10pips, är det ganska bra, om de betalar dig självklart. Jag försöker XTRADE-mäklare, XTB nu .. stora spridningar, men de betalar, och hävstången är bara 200. Innan var Saxo Partner Banco BEST whos 3.0 aledge spreads gick upp till 20pips ibland plus slipage. Faceit, om de betalar de är bra. Spridningar måste vara höga, det vill säga hur de får vinster. Om resten går bra. Undvik också FOREX, FXCM, Alpari, IBFX, Activtraders (Bug i MT4) och även Barclays som använder FXCM-plattformen och kan delegera themre resposabilities till FXCM om de så önskar. Få en mäklare som betalar. det är allt som mäter. Dukascopy betalar, men de frågar 5000usd för den schweiziska banken och g kumar. indien. Handelskonto 2XXXXXXXXXXXXXXX1 Lördag 11 maj 2013 Jag hade en mycket bra erfarenhet med Fxpro. Jag var väldigt ny på forex, vet ingenting om det och deponerade 300 dollar öppnade handeln utan några indikatorer eller något och förlorade alla pengar på 2 timmar. efter daggmånaderna återigen deponerade jag omkring 400 dollar, samma historia igen. men den här gången blev jag kvar med 130 dollar, jag lärde mig min lektion min lektion. jag var girig. Ingen teknisk kunskap eller använde inte ens ett Bollinger-band. Så jag trodde jag inte var redo att handla tills jag lärde mig teknisk analys. så drog 130 men fxpro krediteras av konto med 200 dollar. De var så trevliga för mig. Kan bero på att jag är en dum ung man som förlorat pengar. efter några år. jag kom tillbaka. deponeras 100, återhämtade alla förluster jag hade tillbaka då och utbetalas .. uttag behandlas mycket snabbt. De stör inte dina affärer. Höga sprider .. inte riktigt lämplig för scalpers .. Jag älskar fxpro men kan inte handla med dem på grund av höga sprider .. Devang Surti. Nigeria. Handelskonto 8XXXXX0 Torsdag 22 november 2012 Kära Aspirant Spännande handlare av FXPRO, jag vill dela med mig av mina erfarenheter (i själva verket mardröm). Jag öppnar ett ECN-konto med dem den 19 november 2012 (ja strax före 2 dagar) med sin FXPRO C TRADER-plattform. På 1: a dagen fungerade det bra men nästa dag kom det riktiga ansiktet på FXPRO. På tisdagskvällen har jag kort position på EURJPY på 104,60 men nästa dag öppnar jag plattformen. Jag fick veta att min huvudstad har tvättats ut och bara 7.11usd finns på mitt konto. Jag chockade och letade efter den höga den tiden. CTRADE visar högst 105.067 men i själva verket är det 104.90 (jag har kontrollerat bloomberg, forexpros, FBS vid den tiden) Så det är klart att deras pris har stor skillnad från marknaden (ja 16 pips är inte acceptabelt på valutamarknaden). Jag håller med om olika likviditetsleverantörer har prisskillnad som är 1 eller 2 pips. Såsom punkt nr 1. Priserna är inte i nivå med marknaden och de är inte redo att ens acceptera det. Nu inser de att klienten är smart och kommer att göra någonting mot dem så Amy Pepper (kundsupport från FXPRO) försäkrar mig om att de undersöker i frågan och överlämnar det till ledningen (jag överraskade det för frågan om liten mängd, de är störande förvaltning). När jag sa till henne att jag inte litar på dem. hon försäkrar mig om att de kommer att återgå ASAP och övertyga mig om att sätta in igen. Jag återkommer till deras knep och jag deponerade 100 mer med moneybookers. på blinket av ögat debiteras mitt MB-konto men mitt FXPRO-handelskonto inte krediteras till tiden. De sa att de inte får pengar. Jag ger dem även MB-transaktions-id, mina kontouppgifter som tydligt visar att 100 debiteras från mitt konto och transaktionsstatus är klar. FXPRO avvisar både mitt anspråk (även om jag har tillräckligt med bevis för att bevisa mitt ställning) Nu vill jag lägga in ett ärende i FSA också. Tredje sak jag glömmer att nämna tidigare är det. De säger att stopp ut kommer att hända när marginalen faller under 30 men i mitt slut är det 15.FXPRO även inte redo att acceptera deras på CTRADER-plattformsfel. Så äntligen tar jag tillbaka min återstående mängd 7.11usd (ja bara 7,11 usd) och inser mitt misstag som jag gjorde för att öppna ett konto med dem den 19-12 november. Mitt kloka ord till alla spännande eller villiga att bli kund för FXPRO-klienten att tänk tvivel som historia upprepar sig PS: Jag FXPRO-representant för att öppna forumet TEH. Malaysia. Handelskonto 4XXXXX2 Söndag 7 oktober 2012 Hej, jag har läst all din kommentar om Fxpro, jag handlar med Fxpro också för 6 till 7 år, på 1: e jag har inte problemet med tjänstekostnaden där erbjuds de lägre spridningarna 0,8pip , men nu tror jag inte så jag kan se nu har EURUSD-spridningarna gått upp till 1,8 till 2,2pip. Aldrig gå ner under 1,8pip alls. Danial. Malaysia. Handelskonto 2XXXXXXXX2 Måndag den 1 oktober 2012 Jag vet att FXPro är verksam i Malaysia men jag vet inte var kontoret är. När det gäller min erfarenhet i en grupp som jag är med har jag hittills sett dåliga kommentarer som kommer från Malaysia, även om de är ECN, kan avgifter tillämpas i många format, antingen i form av provisionavgifter eller markering på sprider sig. Även om jag inte känner till historien om FXPro, min synvinkel på detta företag, jag vill inte öppna med dem eftersom jag tittar på webbplatsen är ganska vag. Det finns inget att verkligen avgöra om det här är en ECN eller en Market Maker. De som gör scalping, jag har naturligtvis försökt mäklare och du får krav på volatilitet men där går du och det hur branschen fungerar. Extrema volatiliteter kan vara svåra att fånga pris men då igen kan du ha tur. Om du har en finansiell institution som säljer till ett visst pris kommer du att ha tusentals handlare som tittar på att köpa eller sälja och detta beror också på volymen. Om en lokal bank kan erbjuda viss summa kommer andra att få det, medan vissa kommer att få en beställare. Jag använder FXCM. förlorar men nu får några vinster tillbaka så jag måste testa vårt uttagningssystem. Vad jag har fått höra av vänner drar tillbaka lite belopp. Jag tycker det är dumt. Hur som helst, titta på den logiska sidan av den. Jag hellre med en ECN och får requotes än med en Market Maker som går emot dina affärer Söndag, 2 september 2012 Meddelande till Sohail från Storbritannien. Kära Sohail, du borde rapportera denna fråga till Forex Peace Army. förexpeacearmy De kan hjälpa dig och starta ett SCAM-förfarande mot FXPro. Lycka till. Skicka in din recension För att skicka in din egen Forex Broker recension för FxPro fyll i formuläret nedan. Din recension kommer att kontrolleras av en moderator och publiceras på denna sida. Genom att skicka in en Forex Broker recension till EarnForex bekräftar du att du ger oss rätt att publicera och ändra denna recension utan kostnad och utan några garantier. Kontrollera att du anger en giltig e-postadress. En bekräftelse länk kommer att skickas till detta email. Recensioner som skickas från en disponibel e-postadress (t. ex. examplemailinator) kommer inte att publiceras. Vänligen skicka in din vanliga e-postadress som kan användas för att kontakta dig. Vänligen försök att undvika skam och smutsigt språk i texten i din recension, eller det kommer att avvisas från publicering.

No comments:

Post a Comment