Sunday 17 December 2017

Forex kong


Forex Broker Hong Kong. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sweden. Trading valutaväxling på margin ger en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Ingen information eller åsikt på denna webbplats bör tas som en uppmaning eller ett erbjudande att köpa eller sälja någon valuta, eget kapital eller andra finansiella instrument eller tjänster Tidigare prestanda är ingen indikation eller garanti för framtida resultat Läs vår juridiska ansvarsfriskrivning.2017 OptiLab Partners AB Alla rättigheter reserverade. Vilket är Forex Kong. Forex Kong är handelsnamnet jag antog genom tid som spenderades i den finansiella blogosfären, tydligen bäst beskrivande Min allmänna inställning och aggressiva handelsstil Jag är en professionell valuta och aktieaffärer som ursprungligen kommer från Kanada, som för närvarande bor på Den vackra Maya Riviera i det gloriousa och soliga Yucatan-området i Mexiko Jag säger professionellt genom att jag handlar heltid för ett levande och har gjort det framgångsrikt under de senaste 6 åren Risken att skapa en komplett och total mediafeni genom Supermodeller världen över som faller på Mexiko som svärmar av hungriga johannesar min handlare har föreslagit att min identitet förblir anonym för tillfället. My handelsstrategier är varierade och komplexa men är i allmänhet centrerade på ett fast grepp om marknadens grundläggande, i kombination med en extremt exakt proprietär teknisk System. My Premium Members Services tar båda koncepten med varandra. Tillåter korta handlare så låga som 5 minuters tidsram för att dra nytta av tekniken och erbjuder långsiktiga investerare veckovis rapportering, intradagkommentarer, grundanalys av forex, guld, terminer, aktier , Alternativ och obligationer allt från ett verkligt unikt perspektiv. När jag uppnår ekonomisk frihet genom handel själv, hoppas jag att den här bloggen fungerar som något inspirerande för andra som jag alltid har trott om du tänker på det kan du uppnå allt jag önskar er alla lycka till och ser fram emot att handla med dig i framtiden Kong bort. Om du vill komma och handla med Jag vänligen klicka här Forex Trading With Kong.23 Responses. Mary Byers 11 december 2012 2 57 pm. Jag är säker på att du får det hela tiden, och jag vill inte slösa din tid Jag är intresserad av att utforska valutahandel För en komplett nybörjare, jag undrade om du kunde göra pedagogiska eller självhjälp bok rekommendationer kollegium klass rekommendationer, etc skulle vara till hjälp, liksom jag har inget intresse av handel tills jag förstår vad som händer jag hittade en webbplats någon gång tillbaka som låter dig öppna ett falskt träningskonto, finansierat med något som 10 000, där du övar handel för att få en känsla för processen. Det erbjöds grundläggande instruktioner, men inte riktigt strategi. Pekare Ett område för nybörjare på din blogg skulle uppskattas. Forex Kong 11 december, 20 12 3 26 pm. Tyvärr kan jag inte tänka på en enda bokbok för att rekommendera som jag aldrig läst en men framförallt rekommendera att starta ett demokonto så fort som möjligt. Ju tidigare du börjar observera valutaförändringar i realtid och av alla Innebär att handla ser hur de utvecklas bättre. Jag skulle rekommendera att börja vid den absoluta början, ta din tid och flytta igenom från ett koncept till nästa medan du observerar övning i ditt demokonto. Jag använder Metatrader4-plattformen för alla mina kartläggningsanalyser Det är helt gratis och väldigt rakt fram. Forex Kong 11 december 2012 3 55. Det är högst osannolikt att jag skulle starta ett område för nybörjare men uppmana dig att fälta några frågor du har i det dagliga inläggsområdet för kommentarer svar Förhoppningsvis kommer vi snart att ha en stor gemenskap av näringsidkare, och du kan också dra på andres erfarenheter. Det finns inga dumma frågor Så snälla fråga bara. Jerry James 27 augusti 2013 12 12:00. Vad är din esti? parat tid när du kommer att ha ditt handelssystem på plats för abonnenter. Forex Kong 27 augusti 2013 6 45 pm. Hi Jerry och tack för att du frågade. Tillåten har jag också haft lite fritid över dessa lugna sommarmånader och har inte drivit på med den betalda tjänsten. Det är en knepig sak, som du inte bara kan göra och alienera din hemmafru med den plötsliga introduktionen av strikt betalda tjänster med någon verklig förväntan på att du tar av med månen jag har haft bloggen hittills, och hoppas kunna fortsätta locka läsare Handelssidan av saker kommer säkert att kräva mycket mer engagemang och mycket mer arbete. Den tekniska delen har gjorts i åratal, det är Kong-stycket jag fortfarande arbetar på. Tack igen för ditt intresse. Buenos dias Seor Kong, Tack först och främst för dina kommentarer Jag undrade vilken FX-mäklare du föredrar när du utför en handel Cheers, un monito de la vieja Albion. Forex Kong 17 september 2013 10 46 am. I använder Metatrader 4-plattformen också Tänk eller simma f eller mycket av mina kartläggningar och sedan en annan mäklare för min orderingång. Jag vill hellre inte namnge dem Alex, ledsen. Ända 13 december 2012 4 51 am. Fancy fånga en gorilla här Bra att se dig, gör det så oerhört bra, SR I Kan se detta gå längre än Razor s Jack All the best dude Älska din tagglinje och älska din vilja att utbilda och dela med dig av din kunskap Jag har tecknat. Interteresting Så du tänker sälja ditt handelssystem Om så är fallet kommer det att hända och kan du Spara lite mer information om detta system Jag är bara nyfiken, det är all lycka till dig. Förresten 10 januari 2013 6 18 am. Jag planerar att starta en betald medlems service ja men inte sälja ett system jag tror verkligen inte i system som sådana, eftersom marknaderna är dynamiska och alltid ändras trots att mina kortare terminsregistreringsavslutningsanmälningar är mycket effektiva, kommer handelshanteringen och penninghanteringen sannolikt alltid att vara upp till den enskilda. Vad jag tror kan fungera är ett par nedladdningsindikatorer tech och en bra sup Ported members area live trading typ område där handelar kan sedan i sin tur diskuteras och hanteras. Jag tycker att det är så sätt att göra saker Om du kan ge lite handel visdom tillsammans med ett system för att få dem igång så du d gör något skulle - En näringsidkare som uppmärksammar en stor tjänst och sätter dem på rätt väg för att göra det till den mycket lilla andelen framgångsrika näringsidkare. Forex Kong 10 januari 2013 7 26 am. Tack mycket för ingången jag vann inte särskilt intresserad av hålla någons hand så jag måste överväga rätt riktning till att bli en framgångsrik näringsidkare tar mycket mer än ett par indikatorer på en skärm så jag får se vad jag kan göra om att ställa in det här korrekt. Ad det står bloggen har varit bra och Jag planerar att fortsätta koncentrera mig på handel och skrivning. tio 19 februari 2013 8 55 pm. thanks för din blogg lär jag mig en hel del för att inse hur mycket jag saknar rätt information Väntar på betalt medlems service cheer. Forex Kong 19 februari, 2013 9 07. Tack och tack bara ta din tid jag skriver inte tala mycket tydligt ibland så snälla fråga frågor och jag kommer göra mitt bästa för att svara OK. thanks för din blogg, jag lär mig en hel del för att inse hur mycket jag saknar rätt information Väntar ur betald medlems service heja. tio 20 februari 2013 7 46. På ditt inlägg skrev du för att urskilja vilket är vilket aka vilket marknadstillstånd för närvarande är men jag är fortfarande inte helt säker på hur svara på dessa frågor är det risk för eller riskerar av och i en annan post nämner du man måste se över hela linjen på ett antal valutapar och utvärdera vilka som verkligen uppvisar styrka i stort. Frågan är vad valutapar att titta på för att bättre kunna förstå vad marknadsläge just nu är. Ska om min engelska inte är bra. Forex Kong 20 februari 2013 9 26 am. Tio din engelska är bra. Det finns inget singelpar du kan titta på för att bestämma risken på eller av men titta på Australian Dollar AUD är och utmärkt ställe att starta. Personligen tittar jag på SP 500 som den största åtgärden av global risk app Etit och i sin tur titta på alla större valutor för att se om pengar strömmar in i eller ut ur de säkra haven Om amerikanska aktier går upp är risken fortfarande on. jackseur 10 juni 2013 11 40. Jag gillar din blogg och skrivstil , Finns det ett sätt att kontakta dig privat. MER FOREX TRADING POSTS. FOREX KONG S DISCLAIMER. Trading utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig som såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du har Några tvivel. Dessvärre är de av er som investeringar och handelsbeslut bara beroende av grunt s och groans av någon smart munnen Silverback med en attityd jag är upptagen idag. En uppskattad kollega och jag har blivit kallad t O Huvudkontor i Google San Fran där vi kommer att bygga tidsmaskiner, glida mikrochips under vår hud och dansa genom holografiska simuleringar av framtiden. Yalousy kommer att få dig överallt. Jag ska skicka några bilder senare i veckan. Euro har fortsatt högre som Förväntad US-dollarn har tagit sitt slag under de senaste dagarna och enligt min åsikt fortsätter att hamras som förväntat. Och gott ol guld har nu satt i sin dagliga cykel låg någonstans här runt 1200 00 per ounce. Den nuvarande handelshypotesen vilar fortfarande på det faktum att det som händer onsdagen med hänsyn till både räntorna och amerikanska skuldlofterna uppnås igen. US Dollar ser sin dag och fortsätter South. This kan sträcka sig en annan månad om de befogenheter som på något sätt blundar marknader med vad Att höja både räntorna och höja skuldloftet Detta måste jag verkligen se med egna ögon för att verkligen få den fulla känslan av hur helt F d det här systemet är. Jag är inte särskilt e Njoy handlar före makronyheterna, men i fallet tar det på hakan på något sätt. Lycka till under de närmaste 48 timmarna kommer du troligen behöva det. Bäst råd t Flytta en muskel till efter meddelandena på onsdag Även då får du inte utlösare glad torsdagsmorgon heller. Om du fortfarande inte har valutor på din radarinsats fyra bokstäver cuss spit tantrum psykotiska episoden, våldsam upprörelse väl och jag kan bara gå så långt Varje gång ett amerikanskt lager köps eller säljs På den här hela konungen planet på något sätt någonstans innebär det sannolikt valutaväxling. Vad du tycker du Mericans är de enda som köper din egen skit. Nej, vänta. Kinas skit. Säljs tillbaka till dig på 1000 mark upp från dina mest betrodda och älskade amerikanska varumärken. Den dagliga dollarn volymen av hela planeten lager marknader kombineras är cirka 84 miljarder dollar per dag Det är ganska imponerande right. Get redo nummen nötter en rop ut till min främling följare bosatt idag i Antarktis Få det numb nötter Ja vi pratar tra De hemligheter jämföra anteckningar mm Olika planeter med ursprung samma dag till dag skit. Den dagliga dollarvolymen av hela planeten FX-marknaden 4 Trillion baby 4 Trillion bitar papper bullshit valutahandel händer varje dag så att du kan hålla sippin yer Pepsi och scarfing dem Dorritos. Båtarna håller flytande gummiduckies håller på att dyka upp och hjulen i den globala ekonomin fortsätter att vända. Allt är valuta driven. Som världens reservvaluta USA har haft en sträng hållning på världshandeln för liknande eoner. Du får det rätt Om du vill köpa oljetankfartyg som är fulla av oljepip, inte olja för din mormor s gräsklippare Måste konvertera rupi till dollar Du vill köpa koppar Måste konvertera kanadensiska Loonies till amerikanska dollar. Det är olyckligt Det är löjligt och det är över planeten har flyttat sig från USD-utbyte i flera år och leder nu avgiften. Varje aktiemarknad på planeten passar i min hand, men jag behöver använda min rygg när jag flyttar valutor. Hämta ett diagram över USD på din klocka lista pojkar Det kommer att rädda dig surfa genom en miljon andra som försöker lista ut WTF är på gång. Mer globalt perspektiv för dig Föreställ dig hur dumt det här ser ut mot oss från andra världar. Pappers slavar på den här kommande. Den närmaste tiden styrka i USA Dollar, men ändå inte högre än 5 dagar sedan, är en ramp i den föreslagna räntehöjningen och en tydlig sälja på nyhetshandeln. Det är så uppenbart Stjärtar dig rätt i ansiktet, eftersom Gold s närmaste glidlängd ser ut att sluta sluta i trängselszonen runt 1200 00.Låter ganska tydligt för mig enligt den tidigare inlägget och informationen från James Rickards En nominell höjning med aktier vid alla tidpunkter, när annars kan dessa bozos eventuellt ens överväga det och kanske en kortvarig förlängning av denna löjliga eufori Verkligheten, eftersom både aktier och US-dollar slog skidorna. USD JPY bör slå motståndet runt 114 85-114 95 och det kommer att vara. EUR USD är helt bra här runt 1 0525-1 055 eftersom det fortfarande är över 1 05 trots USD bounce. AUD JPY vår risk Barometern har inte ens budged Ingen breakout Nej, inte så. Bli inte för upphetsad Inget har förändrats förutom naturligtvis ytterligare dåliga nyheter om handelsunderskottet med Kina och självklart instabilitet Tweetfest och allmänt nuttiness fortfarande på uppgång. Kong och rickards. Jim Rickards Markets Upplever kognitiv dissonans. Kognitiv dissonans är en psykologisk term för att beskriva en situation där uppfattningen och verkligheten inte är synkroniserade. Det liknar vad de flesta hänvisar till som förnekelse. Patienten ser saker på ett sätt, men verkligheten är annorlunda. Givetvis, Det är bara en fråga om tid innan verkligheten råder och patienten är skakad till verkligheten. Denna process kan vara snabb eller långsam, lätt eller smärtsamt, men det viktiga att tänka på är att verkligheten alltid vinner. Det är något som kognitiv dissonans pågår på marknaderna just nu Marknader har varit tillfälligt euforiska över Trumps skatt, reglerings - och utgiftspolitik. Dessa policyer är viktiga för affärs - och kreditcykler och ekonomisk tillväxt. E uppfattning är att glada dagar är här igen Den nya Trump-administrationen förväntas hälla trillioner dollar av stimulansutgifter och skattesänkningar i ekonomin. Strax efter valet den 8 november tog investerarna en snabb titt på Trumps politik och bestämde sig för att de gillade vad Trump vill ha lägre skatter, mindre reglering och högre infrastrukturutgifter Företagsvinster och konsumtionsutgifter drar nytta av lägre skatter Banker och läkemedelsföretag dra nytta av mindre lagstiftning Byggföretag och försvarskonstruktörer dra nytta av infrastrukturutgifterna Det föreföll vara något för alla och Aktiemarknaden tog av sig som ett romerskt ljus. Och de stora aktieindexen träffade faktiskt en rekordlöpning efter en annan. The Dow toppade 20 000 i veckan innan den gick tillbaka. Dollarn har handlat nära en 14-årig hög, även om den s har glidit de senaste dagarna Guld rörde sig mestadels i sidled tills det bröt ut igen de senaste dagarna. Bankstockarna gick vertikalt i förväntan s av bredare nettoräntemarginaler från Fed-räntehöjningar och mindre reglering från Dodd-Frank-reformen Lyckliga dagar, faktiskt. Rättvisa är en annan fråga jag har varnat mina läsare på sistone, att Trump-handeln leviterar i luften och är redo för ett fall Nu den verkligheten kan börja sjunka in. Det är långt ifrån klart hur mycket av Trumps ekonomiska agenda kommer att se dagens ljus Kongressen vill kompensera skattesänkningar i ett område med skattehöjningar i en annan så att de är inkomstneutrala. Det tar bort stimulans Mindre reglering för banker vunnit t hjälpa ekonomin om bankirer leder oss till en annan finansiell inbromsning som 2008.Infrastrukturutgifterna ökar skuldsättningsgraden över den redan höga nivån på 105, sätter USA närmare en statsskuldkris som Grekland Som jag skrev på tisdag tror många att en 60 skuldkvotskvoter försämrar tillväxten. Det är den standard som ECB använder för medlemmar i Eurozons forskare Ken Rogoff och Carmen Reinhart sätter siffran på 90. BNP Förhållandet är för närvarande på 105 enligt vad som anges och går högre. Enligt någon standard är USA i den punkt där mer skuld ger mindre tillväxt snarare än mer. Det är ytterligare en anledning till att Trump-infrastrukturutgiftsplanen inte kommer att ge upphov till tillväxt Och Om infrastrukturen finansieras privat, behöver du verktyg och användaravgifter för att betala obligationsinnehavarna, vilket bara är en annan form av skattehöjning. Det finns nästan inget sätt att Trumps politik kan ge det stimulans som marknaden prissätter i Dow Jones-indexet toppade på 26 januari 2017, en dag efter att ha sprungit det mytiska 20.000-märket. Det handlar nu om 19.900. Downhill-trenden kan fortsätta och bli brantare snart. Produktiviteten har blivit utrustad de senaste månaderna Ekonomer är inte säkra på varför Det kan bero på brist på investeringar av Företag eller att arbetare inte utbildas i användbara färdigheter, eller att alla spenderar för mycket tid på sociala medier. Oavsett orsaken är produktiviteten platt. Kvartalets BNP kom till 1 9, under förväntan ns sista kapitlet om det värsta året av amerikansk tillväxt sedan 2011 när ekonomin fortfarande läkte av den globala finanskrisen Den starka dollarn är en viktig huvudvind mot tillväxten, tillsammans med ett jämnt arbetskraftsdeltagande och en svag produktivitetsutveckling. Växande i en stor ekonomi Är helt enkelt summan av ökningar i arbetskraften plus ökad produktivitet Tänk på det Hur många människor arbetar och vad är produktionen per arbetare Det är det som är allt där Verkligheten är att arbetskraften inte växer. ligger nära 40 års låga nivåer och förväntas minska ytterligare av demografiska skäl. Födelsetal har aldrig varit så lågt sedan den stora depressionen. USA brukade få en arbetskraftslift från invandring, men det kan torka upp på grund av Trumps politik. Vi kommer ha att vänta och se. En platt arbetskraft plus platt produktivitet motsvarar en platt ekonomi, eller nästan noll nominell tillväxt. Det är verkligheten. Kung och rickards. Hur kommer situationen att lösas. Varken tillväxten kommer att Rebound baserad på animaliska andar och trump stimulansen fungerar bättre än förväntat eller marknaderna kommer att kollapsa när de inser att tillväxten inte kommer. Med kollaps menar jag en våldsam aktiemarknadskorrigering, en fallande dollar och stora rallyer i obligationer och guld. Vi förväntar oss att den senare . Finansiella kriser handlar inte främst om konjunkturcykeln De handlar om investorspecykologi, plötsliga chocker och det finansiella systemets instabilitet Just nu är investerare skitiga, många chocker väntar på att hända och systemet är mycket instabilt på grund av överdrivet och osynligt. Trumps bästa ansträngningar och positiva politiken kan en kollaps hända någon dag om inte radikala åtgärder vidtas för att förhindra det som att bryta upp stora banker och förbjuda derivat som jag har varnat för det här ett tag men nu ser de ekonomiska ekonomerna också Nobel Prisvinnare Robert Shiller ser till exempel en börskrasch som kan vara värre än 1929 eller 2000 Jag hoppas att han är fel. Problemet med en ekonomisk panik är de panikade investerarna inte bryr sig om presidenten är en demokrat eller republikan de bara vill ha pengarna tillbaka. Samma dynamik gäller naturkatastrofer som tsunamier och jordbävningar. När katastrofen börjar, har dynamiken ett liv av deras Äger och bryr sig inte om offren är liberaler eller konservativa Alla blir skadade precis detsamma Jag hoppas inte på det, men det här är en lektion Trump kan lära sig den hårda vägen. Ovanför sa jag att en sammanbrott innebär en våldsam aktiemarknadskorrigering, en fallande Dollar och stora rallyer i obligationer och guld Jag förväntar mig det senare. De långsiktiga trenderna gynnar guld om amerikanska tillväxten fortsätter att svika. Den starka dollarhistorien kan inte vara, så det vann t. Trump-administrationen har tydligt signalerat att den starka dollarns dag Är över När du ser en samordnad attack på dollarn från Vita huset, statskassan och Fed, kan du satsa på att dollarn kommer att försämras. Det betyder ett högre dollarpris för guld. Dollarn kan få ett sista steg från en Fed rate hike i mars, men efter det kommer även Fed att bekräfta att de misslyckades igen och börja en annan lättnad cykel med glatt prata och framåt vägledning. För nu borde investerare inte stå framför ett rörligt tåg. Håll kontant redo och Vara beredd att flytta in i guld, obligationer och euron Faktum är att det inte är för tidigt att gå in i dessa positioner nu. Istället för att titta på bandet eller kortsiktiga trender är mitt råd att hålla fokus på de långsiktiga trenderna att S hur du ska tjäna mest pengar och behålla rikedom i adversity. kong och rickards. Source, James Rickards via Daily Reckoning. These saker tar tid så låt oss bara ta en minut och re group. The hela bloggen finansiella gemenskapen i stort är ganska mycket sittande på ett stilla ställe med ett par löjliga faktorer och omständigheter i spel Få en belastning av den här 15: e är inte bara DAGs skuldlocket fryser gör exakt det men Också den dag Fed förväntas höja räntan Kan Du wrap ditt huvud runt det Kan du. Dikotomin här är oöverträffad Jag ser att skuldloftet Biz blir helt och helt svart i huvudströmmen, eftersom det mycket sannolikt kan leda till statlig avstängning, liksom några ganska snygga rubriker där ute när världen i stort Är påminns igen USA är återigen 100 platt bröt. Jag skulle anta att de befogenheter som kommer att hålla saker högt flytta in i 15, då oavsett en räntehöjning eller inte d måste förvänta oss vår efterlängtade säljkorrigering att börja, Vilket sannolikt kommer att ta oss bra förbi maj, eftersom jag också tycker att SÄLJ IN MAY kommer att träda i kraft i år. I bred mening vill jag se för att få ett visst skydd på plats, starta pengar för en mycket bättre tid och plats för att hoppa tillbaka in. Det är mycket troligt att en enda push högre senare i år och det kan mycket väl vara en whopper så kanske juli aug skulle vara en bra tid att ta tag i pengarna sätta det tillbaka för att använda flytta till hösten. ÄR längs ser bra NUGT pissing Jag är borta. Annan hittar det här Helt otroligt svårt att ens förstå. Från en viss artikel. Den digitala valutabitencoinen hoppade till rekordhögt över 1200 på fredagen, eftersom investerare spekulerade den första bitcoin-börshandlade fondens ETF som ska utfärdas i USA är inställd på att få godkännande från myndigheterna. Traditionella finansiella aktörer har i stor utsträckning avskräckt från den webbaserade crytpocurrencyen, betraktat den som för flyktig, komplicerad och riskabel och tvivlar på det inneboende värdet. Men bitcoin, uppfunnit 2008, presterade bättre än någon annan valuta i varje år sedan 2010 bortsett från 2014, När det var den värsta valutaen och har lagt till nästan ett fjärdedel till dess värde hittills i år. Bitcoin nu som värdefullt som guld. En annan indikation på hur strax löjliga saker har uppnåtts när ett digitalt krypteringsvaluta uppfattat värde har matchat överträffade priset på guld. Du tror inte att den här saken är bara lite över. Så allt kommer ner till Trump s tal ikväll marknadsaktör står som tjock hjort i Strålkastare. Spara fortfarande samma EUR USD snyggt men ändå mer eller mindre detsamma och djuret på alla djur NUGT tar världen för en dykningsläsning Boomtal om en stoppkörning Dessa saker kan inte hända om de stora killarna gör sina rörelser De kan driva pris ett par pengar på ett par timmar utan att kolla på ett ögon medan dina piddly 200 aktier med en 50-procents-stop får s gobbled upp Multiplicera det med ett par 100.000 eller miljoner och du börjar bättre förstå hur svårt det är Är att handla med en ärtskytte när de på andra sidan din handel bär miljarder dollar bazookas. Du har verkligen inte mycket chans. Jag tycker det är oerhört ironiskt att Trumpster ringer för cirka 54 miljarder mer utgifter för försvar, och 1 biljon på infrastruktur när landet är redan 100 platt busted bröt i konkurs Som föreslagits av några av de ljusaste sinnenna i kommentar sektionen här på Kong låter som ol skuld taket med bara höjas, sedan upp igen sedan agai N Vart kommer pengarna ifrån. Söker som mer pengar utskrift till jag trodde att ekonomin expanderar och det är nu prat om hastighetshöjningscykeln som börjar Not. QE kommer att hända Merica igen. Tryckpressen kan aldrig sluta skriva. Jag använde att fortsätta och fortsätta med det, men med The Fed-utskriftskonfetti varje och varje dag under de senaste 8 åren gjorde det inte riktigt något. Förenta staterna är 100 helt brutna grekisk stil. Plattar ut busted. You guys kommer ihåg den sak som kallas skuldlovet väl 15 mars Här går vi igen bara den här gången det är annorlunda. Mars 15 är den dag som den skuldlofthelg som Obama och Boehner satt ihop strax före det sista valet i oktober 2015 löper ut. Skuldloftet fryser in på 20 biljoner Det Kommer då att vara lag Det kommer att bli ett hårt stopp Skatteverket kommer att ha ungefär 200 miljarder i kontanter USA bränker kontanter till 75 miljarder i månadskvot. Vid sommaren kommer de att vara ute av kontanter Helt av kontanter. Semesteret är över Du tror att jag skojar om det här Ta inte detta på allvar, och du begraver ditt huvud i sanden. Jag vann inte mycket glad. Gold upp Fear USD och US Stocks down HARD. MORE FOREX TRADING POSTS. FOREX KONG S DISCLAIMER. Trading utländsk valuta på marginal har en hög nivå Av risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera både mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Du borde vara medveten om Av alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker.

No comments:

Post a Comment