Friday 1 December 2017

Fxtm valutamäklare


Riskvarning: Trading CFDs är riskabelt och kan leda till förlust av ditt investerade kapital. Se till att du förstår riskerna och investerar inte mer än du har råd att förlora. Läs hela riskinformationen. ForexTime Ltd regleras av CySEC under licens nr 18512. Riskvarning: Ditt kapital är i fara. Det är möjligt att förlora mer än du investerar. Vi använder cookies för att spara dina inställningar och ge dig en mer lokaliserad upplevelse. Om du accepterar vår användning av cookies kan du fortsätta att bläddra. Se vår cookiepolicy för fullständiga detaljer och hur du kan välja bort. Om du fortsätter att bläddra, godkänner du vår Cookies policy. Är du redo Reglerad Licensierad Reglerad Registrerad i flera globala jurisdiktioner Säkerhet Säkerhet av fonder Segregerade konton på toppnivå EU-banker 250 Handelsinstrument Handel Forex, Spotmetaller CFDs Stort urval av kontotyper 8 kontotyper för handlare-investerare Bästa kampanjer Tävlingar Storsäljare LIVE DEMO tävlingar Gratis depositioner Snabba utbetalningar Fantastisk mängd betalningsmetoder Den globala mäklaren med ett lokalt prenumeration 1.000.000 gratis demo konto Stegvisa tutorials amp artiklar Online webinars amp lokala seminarier Ett-till-ett-stöd på 16 språk Din egen Account Manager Tight spridar från 0 pips Upp till 1: 500 hävstång Snabbare handelsexekvering Hi-tech Forex trading verktyg Ultimat riskskydd ampere säkerhet baserat på kunskap och erfarenhet Ditt kapital är i fara. Du kan förlora mer än du investerar. Inga dolda avgifter Låg minsta insättning Full kontroll över ditt investeringskonto Snabba insättningar och uttag Det är enkelt, flexibelt och säkert Ditt kapital är i fara. Du kan förlora mer än du investerar. Om du letar efter en användarvänlig investeringslösning, har du funnit det med FXTM Invest Weve gjorde det väldigt enkelt för dig att komma igång. Ta en titt på rankingen och välj en strategichef som passar dina investeringsmål. Det bästa är att varje gång din chef gör en vinst, så har du en bra strategi. Bli en strategichef med FXTM Invest och tjäna extra pengar bara för att lyckas med framgång. Din kapital är i fara. Du kan förlora mer än du investerar. FXTM varumärke är auktoriserat och reglerat i olika jurisdiktioner. ForexTime Limited (forextimeeu) regleras av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission med CIF-licensnummer 18512. Licensierad av FSB i Sydafrika med FSP nr 46614. Företaget är också registrerat hos Financial Conduct Authority of Storbritannien med nummer 600475 och har en etablerad filial i Storbritannien. FT Global Limited (forextime) regleras av International Financial Services Commission of Belize med licensnummer IFSC60345TS och IFSC60345APM. Riskvarning: Trading Forex och CFD innebär betydande risk och kan leda till förlust av ditt investerade kapital. Du borde inte investera mer än du har råd att förlora och bör se till att du fullt ut förstår riskerna. Handelsvarvade produkter kanske inte är lämpliga för alla investerare. Innan du handlar, ta hänsyn till din erfarenhetsnivå, investeringsmål och söka självständig ekonomisk rådgivning om det behövs. Kunden ansvarar för att kontrollera om heshe har rätt att använda tjänsterna i FXTM-varumärket baserat på de rättsliga kraven i hemlandet. Vänligen läs FXTMs fullständiga Risk Disclosure. Regionala begränsningar. FXTM-varumärket tillhandahåller inte tjänster till invånare i USA, Japan, British Columbia, Quebec och Saskatchewan och några andra regioner. Ta reda på mer i MyFXTM. 2011 - 2017 FXTMRisk varning: Trading CFDs är riskabelt och kan leda till förlust av ditt investerade kapital. Se till att du förstår riskerna och investerar inte mer än du har råd att förlora. Läs hela riskinformationen. ForexTime Ltd regleras av CySEC under licens nr 18512. Riskvarning: Ditt kapital är i fara. Det är möjligt att förlora mer än du investerar. Vi använder cookies för att spara dina inställningar och ge dig en mer lokaliserad upplevelse. Om du accepterar vår användning av cookies kan du fortsätta att bläddra. Se vår cookiepolicy för fullständiga detaljer och hur du kan välja bort. Om du fortsätter att bläddra, godkänner du vår Cookies policy. Forex, Gold, Oil amp CFDs Ännu fler skäl att öppna ditt handelskonto med FXTM ForexTime är en global och prisbelönt mäklare. Var fullständigt reglerad och licensierad. Traders från över 180 länder litar på ForexTime Vi talar ditt språk Områden för kontotyper för professionell amp Nybörjare Vårt växlingsfria alternativ är tillgängligt för alla våra handelskonton Expertrådgivare amp andra MetaTrader 4 plugins är välkomna Minsta insättning Flexibel hävstångseffekt för alla handelskonton Gratis handelsverktyg som margin amp-pipräknare Dagliga kommentarer från vårt marknadsundersöknings team Dina fonder är segregerade Och förvaras säkert i högsta banker Insättning och uttag av pengar med val av betalningssystem Absolut inga avgifter på inlåning och omedelbara uttag Vi erbjuder bra handelsbonusar och kampanjer Fyll i registreringsformuläret högst upp på denna sida för att öppna ditt FXTM-handelskonto . Hävstångseffekt erbjuds utifrån din kunskap och erfarenhet. FXTM varumärke är auktoriserat och reglerat i olika jurisdiktioner. ForexTime Limited (forextimeeu) regleras av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission med CIF-licensnummer 18512. Licensierad av FSB i Sydafrika med FSP nr 46614. Företaget är också registrerat hos Financial Conduct Authority of Storbritannien med nummer 600475 och har en etablerad filial i Storbritannien. FT Global Limited (forextime) regleras av International Financial Services Commission of Belize med licensnummer IFSC60345TS och IFSC60345APM. Riskvarning: Trading Forex och CFD innebär betydande risk och kan leda till förlust av ditt investerade kapital. Du borde inte investera mer än du har råd att förlora och bör se till att du fullt ut förstår riskerna. Handelsvarvade produkter kanske inte är lämpliga för alla investerare. Innan du handlar, ta hänsyn till din erfarenhetsnivå, investeringsmål och söka självständig ekonomisk rådgivning om det behövs. Kunden ansvarar för att kontrollera om heshe har rätt att använda tjänsterna i FXTM-varumärket baserat på de rättsliga kraven i hemlandet. Vänligen läs FXTMs fullständiga Risk Disclosure. Regionala begränsningar. FXTM-varumärket tillhandahåller inte tjänster till invånare i USA, Japan, British Columbia, Quebec och Saskatchewan och några andra regioner. Ta reda på mer i MyFXTM. 2011 - 2017 FXTMForexTime (FXTM) Recension Besök webbplats Live diskussion Gå med i live diskussion om ForexTime (FXTM) på vårt forum ForexTime (FXTM) profil som tillhandahålls av ForexTime (FXTM), 29 november, 2016 ForexTime Ltd (FXTM) är en internationell onlineexportmäklare regleras av CySEC och har huvudkontor i Limassol, Cypern. Vårt uppdrag är att maximera det värde våra kunder härrör från deras mest värdefulla produkt, Time. Genom att erbjuda avancerade och innovativa tjänster, optimal kundvård och ständig hängivenhet till våra kunder, ser vi till att individuella behov alltid tillgodoses då marknaderna fortsätter att utvecklas över tiden. Kunderna dra nytta av segregerade konton i högsta nivåer, säkra inlåning och uttag, kraftfull hävstång på upp till 1000: 1, snäva spridningar med start från 0,1 pips, möjligheten att handla 100 instrument, en mängd optimerade kontotyper och plattformar, spännande tävlingar och handelshöjande bonusar. Plus lägger ForexTime stor vikt vid utbildningens betydelse och gör det möjligt för handlare att förbättra sina färdigheter genom online-valutakurser, lokala seminarier och frekventa webinarier. ForexTime Ltd (FXTM) FXTM-tornet, 35 Lamprou Konstantara, Kato Polemidia 4156, Cypern Tel: 357 25558777 Forekomst Kundsupport: Tel: 44 203 734 10 25 må - fre 02:00 - 20:30 GMT2 GMT3 under sommartid FXTM Live Chat-länk: fxtm. costartchat Språk: - Engelska - Arabiska - Kinesiska - Tjeckiska - Franska - Tyska - Grekiska - Indonesiska - Italienska - Koreanska - Malay - Polska - Ryska - Spanska - Thailändska - Urdu Våra handelsinstrument - FX Majors, Minors, Exotics MetaTrader 4 5 för PC - MetaTrader 4 5 för iPhone och Android - MetaTrader 4 för Smartphones - MetaTrader 4 för Pocket PCs - MetaTrader 4 - MetaTrader 4 5 för iPhone och Android - MetaTrader 4 för Smartphones - MetaTrader 4 för Pocket PCs - MetaTrader 4 för iPad-kontotyper som erbjuds - Standardkonto - Centkonto - ECN-nollkonto (minsta insättning - ECN-konto MT4 - ECN-konto MT5 - Stratergy-konto - FXTM Pro-konto FXTM regleras av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission (CySEC) och i enlighet med Lag 144 (I) 2007 är också medlem i Investors Compensation Fund (ICF). FXTM TRADE MANIPULATION Jag vill dela med mig av realtidserfarenhet med FXTM bedrägeribekämpare. Dessa personer manipulerar dina affärer på ett mycket listigt sätt att även diagrammen inte är egentliga. Jag har handelskonto med fxtm mt4 konto nr 2524290, på 0ct 7 2016 min handel har manipulerats på det dagliga diagrammet, jag har bifogat detaljer om handeln nedan Svar från ForexTime (FXTM) inlämnad 6 december 2016: FXTM är stolt över att vara väldigt transparent och ärlig med sina kunder och du kan också besöka företagets hemsida för att se Prestandestatistiken med avseende på snabbhet av utförande, glidning och rekvisita eftersom dessa är verifierade av PriceWaterhouseCoopers (PWC) en oberoende revisionsbyrå. Under stora handelshändelser är marknaderna mycket volatila och kan orsaka signifikant ökning av spridningar, ökad glidning och orderingångshastighet kan ta längre tid än vanligt. Vi tillhandahåller tillräckliga ansvarsfriskrivningar på vår hemsida och e-postmeddelanden som informerar våra kunder om detta. Om du har ytterligare frågor angående denna fråga, tveka inte att kontakta oss direkt. Vänligen se nedan det e-postmeddelande som vi tidigare skickat till dig med biljettnummer 2016100710001786, utan något svar från ditt slut. Tack. Vid ditt e-postmeddelande nedan och förfrågningen som ingår i ditt beställningsnummer 1015653659 på ditt handelskonto 2524290 har vårt team noggrant undersökt din fråga och avslutat med följande: Observera att din position stängdes av Stop Loss fick glidit under den onormala marknaden betingelser. Observera att GBP-baserade instrument var under starkt tryck under de senaste dagarna. Observera att den här natten, på grund av en mycket låg likviditets GBP-par, har haft drastiska prisrörelser på dessa instrument. Observera att onormala marknadsförhållanden kan åtföljas av följande: Signifikant ökning av spridningen Ökad glidning Orderhastigheten kan ta längre tid än vanligt. I händelse av eventuell tvist anses vår serverloggfil för att ge den mest tillförlitliga informationskällan och har absolut prioritet vid varje bedömning av en viss handel. Vi litar på att frågan om ditt email nedan har behandlats. Om du behöver ytterligare information, tveka inte att kontakta din dedikerade Account Service Manager eller vår kundsupport. Eric - Officiell representant för FXTM vägrar att ta ansvar för kundförlust som orsakar tjänsten Om de fortfarande är trevliga mot dig Vänta, det är inte din tur än. För den fullständiga historien med bevis, besök denna länk förexpeacearmycommunitythreadsfxtm-vägrade-att-ta-ansvar-efter-orsakar-kund-förlust.48127 klockan 03.31 UTCGMT7 den 16 november 2016 deponerade jag US400 i mitt FXTM-konto och jag fick en sms anmälan från HSBC för den transaktionen som ett bevis på tiden banken behandlar den transaktionen. Mystiskt har den transaktionen stannat i avvaktan till 08:00 UTCGMT7 samma dag på FXTM, efter att ha kommit hem från kontoret. Jag var mycket chock att veta att min transaktionsstatus var kvar i tidigt morgon fram till det ögonblicket och jag rapporterade omedelbart att leva chatt person om det problemet, om Inte så, jag tror att mitt konto skulle ha blivit utplånat med den typen av service. Den oacceptabla bearbetningstiden för transaktionen har kostat mig US2273 med totalt 3 positioner avbruten kl 09:24:43 kl 09:24:46 och 09:29:40 systemtid samma dag. Alla är USDJPY-par med säljposition, från 09:24:43 till 01:10:00 systemtid det paret gick upp för cirka 57 pips och föll sedan 120 pips från det ögonblicket till 03:05:00 den 17 november 2016, system tid. Jag är säker på att om min US400-insättning var bearbetad utan 17 timmars fördröjning, skulle mina positioner inte ha slutat med det prisdiagrammet. Jag har lämnat in min fråga om detta problem och de nekade och vägrade att ta ansvar eftersom de sa att de inte gjorde något fel. 25 november 2016 - 1 stjärna Den första och den värsta mäklaren I039 har någonsin upplevt sedan min första handel. Jag deponerade vissa belopp för att öka marginalnivåerna. Min insättning har försenats med syfte i mer än 12 timmar, ja mer än 12 timmar för att behandla en insättning. som resultat jag förlorade mer än US2000 med 3 positioner avbruten på grund av marginalanrop. I039ve lämnade min begäran om detta problem och ursäkningen de gav var löjligt, de sa att de behöver tid för att kontrollera min transaktion medan det inte var första gången jag deponerade med mitt kreditkort. Förra gången det tog bara 15 minuter behandla min insättning, samma kreditkort. I slutändan vägrar de att ta ansvar och hävdar att de inte gjorde något fel. I039ve kontrollerade prisdiagrammet för parpositionen slutade ut, om min insättning anlände i tid som 15 till 30 min som vanligt har jag inte förlorat pengarna. I det här fallet kan jag stämma på dem eller kan jag direkt kontakta sin regulator, jag har alla bevis från bankredovisning och insättningshistorik. Ge mig några råd, uppskattar verkligen. Mest ärlig mäklare för mig, FXTM Hej, jag är Shanti från Indonesien. MyFXTM ID är 60009577. Jag öppnade 3 konton där, 1 Standard konto och Cent konto. Jag rekommenderar verkligen detta mäklarföretag för sin omsorg till handlarna. Jag är en riktigt dålig näringsidkare. Jag förlorar pengar och fortsätter att förlora. De bryr sig om mig och ger mig en psoitiv motivation via e-post. FXTM gör regelbundet webinar och de lägger verkligen ansträngningar för att göra sin forexskola (utbildningshörnet) till nytta för oss. Jag känner att FXTM bryr sig om mig så jag drar slutsatsen att FXTM är den verkliga mäklaren som inte motsätter sig din position. De är REAL inte en bluff De vill ha dig lönsam, så att handlarna kan öppna många positioner som gör det möjligt för dem att vinna vinst av spridningen. de vill verkligen att vi öppnar många positioner, så att de utbildar handlarna så hårt som de kan. FXTM är ärlig. Älska det bästa hälsningar, Shanti Vänligen lösa mitt problem så snart som möjligt Jag har deponerat i mitt konto 500 av Skrill och jag försöker att göra för att dra Skrill visa mig ett meddelande som jag inte kan dra och vänligen göra förvaringsinstitut genom detta betalningssystem innan du använder det i molnen vill jag ha en lösning på detta problem och snabbt Kontonummer 1023208 nr 610,321 insättningsförfarande Och jag gjorde förfrågningar om det på kontorsfxtm nr. förfrågan 60245794 Jag har letat efter en bra men pålitlig mäklare de senaste åren. Det är svårt att hitta en på grund av de begränsningar, begränsningar och bedrägeri som en mäklare har dämpats med. Efter några år på att leta efter en bra mäklare för att investera i mina pengar har jag hittat FXTM. Ändå hade jag absolut ingen fråga om återtagande av mina pengar i FXTM. Det får mig att känna mig säker eftersom jag själv är en erfaren pamm-investerare och jag prioriterar alltid på mäklare rykte och excellens innan jag investerar. Därför skulle jag helt rekommendera denna mäklare till någon där ute som vill investera i PAMM-konton, eftersom de har massor av erfarna och mångsidiga chefer för att ordna dina medel. Inget klagomål så länge sedan min fråga hanterades mycket snyggt av deras back office och kundtjänst. Snabbt och exakt. Jag öppnade ett strategikonto (PAMM) med ForexTime. Jag vill bara meddela om BIG PROBLEMEN om GBP på 07102016. Min scalper expertrådgivare öppnar affärer (ea har stop-loss 28 pips (280pips 5 cifre) och 99 pips (990 pips 5 cifre). Se på SCREENSHOT om stoploss och ORDER STÄNGD, från 150 till 450 pips (5 siffra: till 1500 pips till 4500 pips) HÖG SLIPPAGE. Jag kan förstå en normal glida under dåliga ögonblick eller nyheter. Men 150 till 450 NO. (1500 till 4500) Jag är väldigt mycket ANGRY. skrev till supporten, deras svar FOREX TIME svar: quotquotquotWITHOUT PREJUDICE Vidare till ditt email nedan och förfrågan som ingår där med avseende på ditt ordernummer 6642601, 6642607, 6642618, 6642625 och 6642631 på ditt handelskonto 9026956 har vårt team noggrant undersökt din fråga och avslutas med följande: Observera att GBP-baserade instrument har haft drastiska prisrörelser. Observera att de omtvistade positionerna genomfördes under onormala marknadsförhållanden, som åtföljdes av följande: Betydande ökning av spridningar Ökad glidning Orderhastigheten kan ta längre tid än vanligt. Vänligen upplysas också om att valutamarknaden är decentraliserad och varje mäklare kan ha sin egen pool av Likviditetsleverantörer och priserna (och spridningarna) kan vara olika mellan mäklare. Därför anses FXTM Server-priset vara faktiskt pris och priserna hos andra mäklare kan inte beaktas i omstridda situationer. I händelse av eventuell tvist anses vår serverloggfil för att ge den mest tillförlitliga informationskällan och har absolut prioritet vid varje bedömning av en viss handel. Vi litar på att frågan om ditt email nedan har behandlats. Om du behöver ytterligare information, tveka inte att kontakta din dedikerade kontoansvarig eller vår kundsupport. KvotquotquotAccount Typer: Säkning Övernattningsräntor (swaps) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 500 Minsta positionsstorlek 0,01 parti Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0.2 Minsta spridning på EURUSD, pips 0 Commission (enkelriktning) per 1 std. Parti 2 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 500 Guldsilver 1: 500 CFD 1: 500 Olja 1: 500 Futures 1: 500 Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 80 Stoppnivå 50 Antal valutapar (varav Exotisk) 65 (20) HistoriaVisa historia Dölj historia Säkring Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Avvaktande order Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 100 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 1.1 Minsta spridning På EURUSD, pips 0.5 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 1000 Guldsilver 1: 1000 CFD 1: 1000 Olja 1: 1000 Futures 1: 1000 Grader efter punkt 5 Marginalanropsnivå 40 Utgångsnivå 20 Antal valutapar (Varav exotisk) 65 (20) HistoriaVisa historik Dölj historia Säkring Övernattningsräntor (swaps) Stoppavbrott Avvaktande order Handel med ett klick Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 5 Minsta ställningsstorlek 0,01 mycket Sprid typ E Fast spridning på EURUSD, pips 2.1 Skalning Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Forex 1: 1000 Guldsilver 1: 1000 CFD 1: 1000 Olja 1: 1000 Futures 1: 1000 Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 30 Stoppnivå 10 Antal Av valutapar (varav exotiska) 65 (20) HistoriaVisa historia Dölj historia Säkring Övernattningsräntor (swaps) Stoppavbrott Avvaktande order Handel med ett klick Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 200 Minsta positionsstorlek 0,01 mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,5 Minsta spridning på EURUSD, pips 0,1 Scalping Tillåtna Expertrådgivare Tillåtna Handelsinstrument Siffror efter prick 5 Marginalanropsnivå 80 Utgångsnivå 50 Antal valutapar 52 HistoriaVisa historik Dölj historia Säkring Övernattningsräntor (swappar) Stoppavbrott Väntande Order One-click trading Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 25,000 Minsta positionsstorlek 0,01 parti Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,1 Minimum Spridning på EURUSD, pips 0 Skalning Tillåtet Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 80 Utgångsnivå 50 Antal valutapar 44 HistoriaVisa historia Dölj historik Löpningsstopp Väntar på beställningar Enklickstransaktion Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 100 Minsta position Storlek 0,1 mycket Handelsinstrument Siffror efter punkt 4 Marginalanropsnivå 40 Utgångsnivå 20 Minsta avstånd till stoplimit-order, pips 1 HistoriaVisa historia Dölj historik Bortstopp Avvaktande beställningar Enklickshandel Mobilhandel Automatiserad handel Minsta kontostorlek 500 Minsta positionsstorlek 0,01 Mycket Spridningstyp Variabel Typisk spridning på EURUSD, pips 0,5 Minsta spridning på EURUSD, pips 0,1 Commission (enkelriktning) per 1 std. Parti 2 Handelsinstrument Siffror efter punkt 5 Marginalanropsnivå 80 Stoppnivå 50 Antal valutapar 48 HistoriaVisa historik Dölj historia

No comments:

Post a Comment